Madelene liljestrand.

tjenna flässi!
det finns en människa på hela denna planet som får mig att känna mig värdefull. en enda människa som kan få mig att må så himla bra! hon är min bästa vän och jag värdesätter henne högst i mitt liv. jag skulle inte klara mig utan henne. hon är så fin och bra på alla möjliga sätt. hon förstår vad jag menar och jag kan alltid vända mig till henne om det är något. hon pushar mig tills jag når mitt mål. hon får fram dom bästa sidorna av mig. alla säger att vi är bra för varandra. jag har endast hört att jag får fram "osympati" ur henne. nej jag försöker inte få henne att sluta bry sig om folk eller att inte kunna känna medkänsla. jag försöker få henne att bry sig mindre om skit, om folk som inte respekterar henne, precis samma som hon försöker få mig till det. det tycker jag är positivt! vi hjälper varandra i vått och torrt och visar verkligen att vi behöver varandra. jag vill iallafall att hon ska veta vilken betydelse hon har för mig. hon fick mig att inse att livet är för kort för att låta tiden rinna. ta tag i allt och skit i skit. hon är min bästa vän och jag kunde inte presenterat henne bättre än att säga att hon är min soulmate! jag älskar dig!/isabelle
ha det gött och bajsa mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback