Liten omväg till sjukhuset...

Tjenna flässi!
Natten mellan lördag och söndag, när jag och pappa var på väg hem från stockholm så blev det en liten omväg till sjukhuset. Krockade med en älg. Jag som halvsov i baksätet vaknade av smällen, vaknade med ett ryck och såg bara att det flög glas överallt. Bilen stannar och det blir total tystnad. Jag som inte fattade vad som hade hänt hamnar i chock (lite lätt chock som tur va) och vågade inte röra mig. Pappa ringer såklart 112 och berättar vad som hänt men när han säger med panik i rösten att han blöder i huvet blir jag bara rädd.. han vänder sig om och frågar hur det är med mig och det första jag ser är att en liten glasbit sticker ut från tinningen. Jag klarade mig utan en skråma men jag tänker ändå mycket på det som hände. Smällen, allt glas, chocken, paniken och rädslan. Så det blev en lång natt, känner mig fortfarande lite omskakad dock. Folk har ju faktiskt dött i sånna olyckor så jag är så sjukt tacksam över att det gick så bra som det gjorde! /Madde
Ha det gött och bajsa mycket!<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback