herregud..

tjenna flässi!
vi har inte bloggat för vi tappa sjöälva intresset, nu har flera kommit och sakt att vi ska fortsätta så vi försöker väl!
vi gick och la oss omkring 3, och jag somna vid 4 och vaknar halv 6 för att jag drömt lite läskigt (a) herregud.. vaknar för att jag tar ett djupt andetag. och sedan kommer min sovande body guard, madde alltså! hon lägger upp ena benet på mig och sedan hennes arm på min mage! haha min söta! gick upp vid halv 7 för kunde inte somna om pga mina sömnproblem. så det fick kaffe och cigg! nu funderar jag på om jag ska ta mig en promenad, orkar inte sitta still längre.. så blir det väl att börja med lite frukost så madde bara behöver gå från sängen till bordet och äta!
senare idag har vi pratat om en trip till stan för att handla lite!
men vi hörs senare! /isabelle
ha det gött och bajsa mycket!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback